Giełda tuningowanych aut


Chevrolet Corvette IV (C4) Targa Vette

Cena: 45000 PLN

Golf V GTI

Cena: 34900 PLN

Subaru Forester SG 2.5XT 2004 USDM manual STI

Cena: 39000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Testy

Suzuki Swift Sport - agresywny z wyglądu


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2013-10-18 | Oglądano: 54210 | Komentarzy:

Swift to ciekawa propozycja na rynku miejskich hatchbacków. Suzuki, zgodnie z trendem panującym wśród producentów aut tej klasy, ma w swojej ofercie wersję Sport, która cechuje się odważniejszą stylistyką oraz mocniejszym silnikiem. Sprawdźmy co ma do zaoferowania mały Japończyk, którego pierwowzorem był Swift GTi - bezkonkurencyjny pod koniec lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku.

Samochód z zewnątrz wyróżnia się kilkoma dodatkami, które powodują, że nie sposób pomylić go ze standardową odmianą. Wlot powietrza w przednim zderzaku jest jakby połączony z atrapą chłodnicy za sprawą elementu plastikowego w ciemnym kolorze, a użebrowane profile wokół świateł przeciwmgielnych nadają bardziej ostrego charakteru. Ksenonowe reflektory, niedostępne nawet w opcji w standardowym Swifcie, znajdują się w kloszach o czarnym wypełnieniu. Przyciemnione zostały także tylne szyby. Zawieszenie ma o 10 milimetrów mniejszy prześwit w porównaniu z serią, a ponadto dokładki na progi optycznie obniżają auto. W nadkola włożono 17-calowe felgi aluminiowe o 15 ramionach, na które naciągnięto opony Continental w rozmiarze 195/45. Patrząc na tylną część nadwozia w oczy rzuca się nakładka w kształcie dyfuzora aerodynamicznego z wbudowanymi dwiema końcówkami wydechu. Na klapie bagażnika umieszczono z kolei spoiler z trzecim światłem stopu. Auto dzięki swojemu wyglądowi i białemu, perłowemu lakierowi przyciąga wzrok innych użytkowników dróg i przechodniów. Wygląda naprawdę rasowo.

swift_sport_1.jpg

System bezkluczykowy pozwala na wygodny dostęp do wnętrza bez konieczności wyciągania pilota. Gdy przechowujemy go w kieszeni, czy torebce wystarczy użyć gumowego przycisku na klamce, aby otworzyć samochód. Już po uchyleniu szerokich drzwi uwagę wsiadającego przykuwają fotele o głęboko wyprofilowanym kształcie oparć, z bardzo szerokim podparciem bocznym i kontrastującym napisem Sport. Tapicerka pokrywająca siedziska oraz skóra na kole kierownicy i mieszku dźwigni zmiany biegów przeszyte są czerwonymi nićmi, które dodają sportowego smaczku. Kierownica jest bardziej wyprofilowana niż w standardowej odmianie, a w miejscach jej najczęstszego styku z dłońmi prowadzącego zastosowano perforowaną skórę. Zegary mają nieco zmieniony układ, a wnętrze wyróżniają także nakładki na pedały wykonane ze stali nierdzewnej. Cała reszta nie odbiega w nawet najmniejszym stopniu od zwykłego Swifta, więc aby zmienić wskazanie komputera pokładowego musimy przełożyć rękę przez kierownicę, materiały użyte do obudowania kabiny są przyzwoitej jakości, jest tu nie za dużo miejsca, szczególnie w drugim rzędzie siedzeń, a bagażnik o małym litrażu ma tak samo trudny dostęp, jak w każdym innym egzemplarzu.

swift_sport_7.jpg

Swift Sport jest bardzo dobrze wyposażony...


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21195
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 279

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.263347864151 s